Gyakran Ismételt Kérdések

HOGYAN TUDOK RENDELNI?
A weboldal >SHOP< menüjében a kívánt termékek kosárba helyezésével van lehetőség a vásárlásra.

HOGYAN TUDOK FIZETNI?
Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, online bankkártyás, valamint utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Át nem vett csomagok esetében a szállítási díj (bruttó 1 400 Ft) a vásárlót terheli!

MENNYIBE KERÜL A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS?
A szállítás díja 1 400 Ft, amelyhez utánvétes fizetés esetén 510 Ft kezelési költség adódik hozzá. A szállítás díjmentes, ha a megrendelt termékek összege meghaladja a: 20 000 Ft-ot.

HOGYAN KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?
Csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja.

MIKOR KAPOM MEG, AMIT RENDELTEM?
A készleten lévő termékek esetében a szállítás a megrendeléstől számítva 1-5 munkanapon belül történik, amennyiben a termék nincs raktáron kollégánk 2-3 munkanapon belül jelzi és tájékoztatja a Felhasználót a várható szállítási határidőről.

ÁT TUDOM VENNI SZEMÉLYESEN A CSOMAGOT?
Termékeink személyesen az alábbi átvételi ponton, nyitvatartási időben átvehetőek Budapesten:
1026 – Budapest, Gábor Áron u. 74. – Rózsakert Bevásárló Központ (iBro Store Üzlet)
Hétfő – Szombat:  10.00-19.00, Vasárnap: 10.00-16.00
Az átvételi ponton csak a webshopon megrendelt termékek átvételére van lehetőség!

MIÉRT ILYEN KÖNNYŰ AZ OXIGÉNPALACK?
Kérjük a palack könnyű súlya ne tévessze meg, annak tartalma 8-9 baron sűrített élelmiszeripari minősítésű oxigén, légnemű halmazállapotban. Hozzáadott hajtógázt nem tartalmaz, a palackból kiáramló oxigén a nyomáskülönbség elvén távozik a palackból. A palack 10 l oxigént tartalmaz, mely 100-110 (2 másodperces) belégzésre elegendő.

HOGYAN MONDHATOM LE A RENDELÉSEM?
Amennyiben meggondolja magát, a rendelés lemondásának egyetlen hivatalos módja, ha szándékát írásban elküldi az office@alpenair.hu címre, legkésőbb a csomag feladásának napján 12.00-ig! Egyéb módon (pl. Facebook üzenet, komment), vagy későbbi időpontban lemondott rendeléseket nem áll módunkban törölni, az át nem vett csomagok szállítási költsége a vevőt terheli!

HOVA ÍRJAK HA KÉRDÉSEM VAN VAGY PANASZT SZERETNÉK TENNI?
A kérdés tartalmának megfelelően keressen minket bizalommal az >itt< található elérhetőségeink egyikén. Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 8-18 óráig elérhető, ezen kívül eső időpontban kérjük e-mailben vegyék fel velünk a kapcsolatot, amelyre ügyfélszolgálati időben válszolunk.
Amennyiben bármilyen jellegű probléma / panasz merül fel, kérjük hivatalos úton, emailben vegye fel velünk a kapcsolatot az office@alpenair.hu címen. Amennyiben a kapott terméket hibásnak találja, kérjük kézbesítéstől számítva 14 napon belül jelezze felénk!